Espia EPZ II — зимова нешипована гума, розроблена для використання на легкових автомобілях в умовах суворої зими.
Презентація шини відбувалась в березні 2017 року у фінському місті Куусамо. Представник бренду тоді задекларував, що EPZ II створювалась саме для погодних умов Скандинавії. Сама торгова марка Falken належить японській шинній корпорації Sumitomo Rubber Industries, а точніше її дочірній компанії Ohtsu Tire and Rubber Corporation.
Головна концепція при розробці зимової покришки Фалькен Еспіа ЕПЗ 2 — поєднати стильний дизайн з безпечною їздою на високій швидкості на легкових машинах і автомобілях класу SUV. Новинка є вдосконаленою версію першої моделі Espia EPZ. Після доопрацювання гума стала економнішою на 11%, гальмівний шлях на льоду скоротився на 9%, а термін використання вироби став довше на 15%. Принаймні так задекларував виробник. Покращення стало можливим завдяки оновленню візерунка протектору та новій унікальній гумовій суміші.
Схема протектору Falken Espia EPZ II розроблялась за допомогою комп'ютерного моделювання. Спеціалісти звертають увагу одразу на декілька інновацій. Найперше це широкі колові канавки та глибокі поперечні канали. Разом вони формують дуже ефективну дренажну систему, яка миттєво відводить воду та снігову шугу від плями контакту. Крім того, це сприяє кращому зчепленню з дорогою на снігу та стійкій їзді на мокрому та обледенілому покритті. Центральна частина протектору складеться з 3 ребер жорсткості, кожне з який утворене блоками різної форми. Завдяки такій схемі на поверхні формується багато гострих кромок, які гарантують швидку та комфортну їзду в умовах скандинавської зими. Додатково це забезпечує максимально щільний контакт з поверхнею дороги та захист від слешпленінгу. Плечова зона утворена широкими блоками та ламелями, розділеними між собою прорізами, що забезпечує комфортне проходження поворотів та безпечне гальмування. Особливості покришки Проте головна особливість зимової шини Falken Espia EPZ II — унікальний склад гумової суміші. Окрім типових присадок та силіки, в компаунд було додано скловолокно і подрібнену шкаралупу яйця. Ці компоненти є мікропористими, і швидко вбирають воду на обледенілому покритті. Тому зчеплення на мокрому покритті чи в умовах ожеледиці залишається на високому рівні. Розмірний ряд Espia EPZ II на початку виробництва включав типорозміри від R14 до R18.
Проте враховуючи інтерес до шини власників повно-привідних автомобілів планується постійне оновлення розмірного ряду. Представники виробника анонсували, що в кінцевому результаті розмірний ряд буде нараховувати 32 типорозміри. Додатково потрібно зазначити, що всі модифікації мають підвищену вантажопідйомність та індекс швидкості R (максимальна швидкість 170 км/год).